piątek, 3 maja 2013

Przepraszam..:D


(...) Z góry przepraszam za ten 20,choć bardziej za jego zakończenie!Chodzi o to,że po prostu mam minimalną wenę to 1!Po 2.Widziałam gorsze i lepsze blogi od mojego,ale na moim czytelników nie przybywa.Jestem bardzo wdzięczna tym wiernym,ale...!Tak ogółem,to muszę poprawić oceny...i muszę to pisać byście mieli zajęcie,ale to nie ma sensu,skoro mam jednego obserwującego i kilka komentarzy!Nawet nie mam co się tu rozwijać czy pisać o sobie..chodź nawet nie wiem poco!Boli mnie to,że tak czy siak staram się pisać długie rozdziały,a  i tak nic z tego nie mam!Wiem że nie jestem jakąś wybitną pisarką,ale widziałam gorsze blogi do tego z naprawdę krótkimi rozdzialami,a miały ponad 10 tyś wyświetleń i z 20 komentarzy!Nie wiem co mam dalej robić z tym blogiem!Nie wymagam od was dużo,ale postawcie się na moim miejscu!.A i jeszcze co do mojego pisania,to chodzi o to,że ja mam często fazy!Stąd mniej więcej budyń i różne dziwne pomysły!Obiecuję,że jeśli jego stan się jakoś polepszy będę dalej pisać tak jak pisałam.Ale od tego momentu..błagam nie było żadnej taczki i końca miłości!Będę pisać krótsze rozdziały i jak one będą wyglądały nie mam pojęcia!I wybaczcie mi...jeszcze raz!!! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz