niedziela, 24 marca 2013

Rozdział 13


   L-To co gotowi!?-powiedział uradowany.

Każdy tylko krzyknął "Tak!" i już zaraz byliśmy w drodze na lotnisko!W drodze na nie Liam nagrywał filmik,chłopcy śpiewali i wygłupiali się ja tylko mogli.W drodze dowiedziałam,że dziewczyny już czekają na lotnisku.Całą drogę na lotnisko ,która minęła błyskawicznie,siedziałam wtulona w Hazzę.Gdy tylko dojechaliśmy na lotnisko,stało tam dużo dziewcząt.Nie chciałam by mnie widziały,lecz gdy tylko wysiedliśmy z busa,Harry złapał mnie za rękę i zaprowadził do samolotu.Nie wiem czy ktoś mnie widział,czy nie.Szybko przywitałam się z dziewczynami,zebraliśmy się i wylecieliśmy.
Jak zwykle Liam włączył kamerę i zaczeliśmy się bawić.Było wcześnie,zbliżała się 11,a my zbliżaliśmy się do LA!O 12 wylądowaliśmy i tak w kółko!Od busa do samolotu,a od samolotu do busa.Z tego co uświadomił mnie Hazza,to chłopcy wynajęli jakiś domek na wzgórzu,lecz blisko plaży!Gdy tylko dojechaliśmy do domu,każdy nawet nie patrzył jak on wygląda ,tylko rzuciliśmy rzeczy i spacerem udaliśmy się na plażę.Chłopcom udało się znaleźć jakieś ustronnę miejsce i zaczęliśmy nasz wypad na LA.Każda z nas przebrała się w strój i poszliśmy się kąpać.
                                                                 H-To co bawimy się!?-krzyknął Harry.
"Taaak",krzyknęliśmy.Zaraz po tym Harry dał każdemu jakiegoś drinka.I tak od drinka,do drinka zaczęło się robić fajnie.Po 2 godzinach na plaży,ruszyliśmy zwiedzać okolicę.Los Angeles było piękne i gorące.Każdy z nas się wygłupiał i śmiał,ale chłopców i tak nikt nie przebije.Chodziliśmy po miesicie,byliśmy pijani i zachodziliśmy jeszcze do innych klubów.Po 4 godzinach łażenie,Lou i Harry przyszli z jakimiś torbami.nikt z nas nie wiedział o co chodzi i co tam jest!Ale okazało się,że są to gadżety do przebrania.Zaczęliśmy się przebierać,były tam okulary,boa,peruki i kapelusze.Gdy każdy się przebrał,zaczeliśmy chodzić tak po mieście!
LA było bardzo ciekawe,a już na pewno ludzie.Przy plaży chłopcy dorwali jakiś gości z gitarami,pożyczyli od nich gitary i zaczęli grać i śpiewać.Po dłuższym patrzeniu zaczęłyśmy tańczyć,jacyś ludzie zaczęli nam rzucać pieniądze.Nie ma się co dziwić,chłopcy mieli talent,a gdy się zmęczyli zostawili gitary złapali nas za ręce i uciekli.Nie zły początek,bo już na pewno nie koniec!O 21 chłopcy,a my razem z nimi wbiliśmy się z nimi na domówkę.To była najlepsza domówka ever!Choć tak szczerzę,to współczuję temu kto ją robił.Po naszym wyjściu ,dom wyglądał jak dom gościa z "Projektu X"!Co prawda nie wybuchł,ale wszystko było możliwe.Wiem że nigdy się tak nie bawiłam,cały czas piłam,robiłam głupie rzeczy i tańczyłam z jakimiś dziewczynami na stole!Byłam na takiej Fazie.Haha.
                                                                                             
                                                                          * * *

                                                                 J-Czuję się,jakby mi głowa miała eksplodować!-jęknęłam.
                                                                 H-Jaki budyń?-mamrotał.
                                                                Li-Gdzie idziesz z tym żółwiem?Dan!Dan!-krzyczał.
                                                                El-Jakie Balony?-mówiła zdziwiona.
                                                                 L-Gdzie moja zebra!?
                                                                 D-Loki zjadłaś mi stanik!
                                                                 N-Ja to chciałem zjeść!-prawie płakał.
Podniosłam się i chciało mi się śmiać.Każdy leżał na każdym,a do tego coś mamrotał.Wstałam,sama nie wiedziałam gdzie iść.Dom był naprawdę ogromny,zaszłam jakimś cudem do kuchni wzięłam procha i z torby która leżała przy drzwiach wzięłam jakieś ciuchy.Poszłam się odświeżyć,przebrałam się i spojrzałam w lustro...
                                                                 J-Co to kur,ma być?-wrzasnęłam.
Gdy już byłam gotowa,chciałam zrobić sobie lekki makijaż,a co ja tam widzę?Jakiś ćwiek w wardze!Złapałam się za nią i to był kolczyk,a co najgorsze na stropie miałam napis "Life is moment"!Który nie chciał się zmyć!Jedyne co mnie pociesza to,to że nic nie czułam.Z lekkim szokiem wyszłam z łazienki i myślałam jak obudzić resztę.Szybko jednak na to wpadałam.Poleciałam na dół do ogrodu,złapałam węża do podlewania i wbiegłam z nim do domu.Pobiegłam na górę,podłączyłam go do kranu,odkręciłam i wpadłam do pokoju.
                                                                 J-Wstawać!-krzyknęłam i zaczęłam ich oblewać.
Każdy się przestraszył i zerwał na równe nogi!"Co ty robisz?" wrzasnęli!
                                                                 J-Budzę was!-uśmiechnęłam się.
                                                                 N-Tyle kobiet na świecie,a tobię zachciało się właśnie tej!-mówił wkurzony Horan.
                                                                 L-Szczerzę?To sam bym was tak po budził!-dodał.   
Wszyscy się popatrzyli na Lou zabójczym wzrokiem,a on tylko wzruszył ramionami.Po chwili ich wzrok powędrował na mnie,Harry wywalił oczy i podszedł do mnie.
                                                                 H-Co to jest?-powiedział zdziwiony.
Każdy spojrzał w ułamku sekundy na mnie!Strzeliłam buraka i nie wiedziałam co powiedzieć.Więc jak zwykle coś palnęłam.
                                                                 J-Last Friday Night!-rzuciłam z uśmiechem.
                                                                 H-Jak ja cię będę teraz całowała?-powiedział załamany.
                                                                 J-O tak!-dodałam całując go.
                                                                 N-Musicie przy ludziach.-mruknął z irytowany.
                                                                 J-Bo nie zrobię śniadania!-zagroziłam opuszczając usta Hazzy.
                                                                 N-Liam jak możesz!?To jest miłość!Wpuść w siebię trochę uczucia.-mówił.
Liam tylko zdziwiony spojrzał na Nialla i nie wiedział o co mu chodzi.My tylko się zaśmialiśmy i każdy opuścił pokój.Zaś ja usiadłam na skraju łóżka i przypatrywałam mojemu tatuażowi,zaś mnie obserwował Harry!
                                                                 J-Co tam!-zapytałam.
                                                                 H-Nic,po prostu wyglądasz ślicznie!-powiedział.
Uśmiechnęłam się do niego i zaprosiłam do mnie,by usiadał.Zaraz po tym ,Harry był już przy mnie.Powoli zaczął głaskać mnie po nodze,gdy tak na niego patrzyłam...To było cudowne!Cudowne ,że miałam kogoś takiego jak on przy sobie!Patrzyłam tak na niego i to było takie zajebiste,Haha!Mieliśmy taki zwykły,nie zwykły związek.Tak nie da się tego określić,bo to było naprawdę proste i zwyczajne,ale aż do tego stopnia że stawało się nad zwyczajnie!
                                                                 J-Kocham cię!-szepnęłam i zaczęłam całować go za uchem.
Harry tylko się śmiał i uśmiechał.Kochałam go w nad zwyczjny sposób!Jego każdy uśmiech,ruch i spojrzenie,były dla mnie czymś niezwykłym!Za każdy razem gdy go całowałam,czułam jakbym psię zakochiwała od nowa i coraz bardziej pożądała.
                                                                 H-Też cię kocham!-dodał całując mnie w usta.
                                                                 J-Ale ja naprawdę cię kocham!-powiedziałam patrząc się mu w oczy.
Harry nie wiedział o co mi chodzi!zrobił dziwną minę i patrzył się Na mnie nie zrozumiale.
                                                                 H-Wiesz co?Nie rozumiem!przecież ja cię Kocham ty mnie też,a więc co znaczy naprawdę.-powiedział po dłuższej chwili namysłu.
                                                                 J-Heh!Sama nie wiem,nie chcę cię w żaden sposób przestraszyć,ale to uczucie jest inne.Nigdy jeszcze go nie czułam,zawsze gdy cię całuję czuję...-nie mogłam już.
                                                                 H-Jakbyś się od nowa zakochiwała i bardziej pożądała?-powiedział ze głębią.
Byłam zdziwiona,nie wiem czy to normalne jak ktoś się zakocha.Wiem że nigdy tego nie czułam i to sprawia że chce go bardziej i potrzebuję,każdego dnia!
                                                                 J-Jeśli to normalne...-wstydziłam po chwili.
                                                                 H-To jest miłość!-powiedział radośnie z iskrą w oku,dodając-A nie zwykłe i chwilowe zauroczenie.
To było miłe,nie wiedziałam co mam z tym robić!Wiedziałam to że uwielbiałam z nim tak pogadać,jak w tedy gdy jeszcze między nami nic nie było.
                                                                 J-To co idziemy!?-zapytałam wstając.
                                                                 H-Daj mi się sobą nacieszyć!-powiedział przyciągając do siebie.
Leżałam z nim na łóżku i wygłupialiśmy się,lecz nie długo bo zaraz Lou nas zawołał na dół.Wstaliśmy,już miałam wychodzić,gdy nagle Harry złapał mnie za rękę i przyciągnął do siebie.Spojrzał mi w oczy i był bardzo blisko mnie,że czułam się jakby nic nie było tylko jego oddech na moim ciele.
                                                                 H-Też to czuję.-dodał.
Uśmiechnęłam się i zeszliśmy na dół i jak zwykle dziś ponownie plaża!

                                                                         * * * 
       
Nie wiem jak się to udało chłopcom,lecz znaleźli wspaniałe miejsce.Na początku było trochę cienia,więc każdy z nas znalazł sobie miejsce.Nie było tam zbyt dużo ludzi,było idealnie.
                                                                 H-I jak!?-zapytał.
                                                                 J-Cudownie!Musimy częściej tak sobie wypadać.Tak razem.-dodałam uśmiechając się w stronę słońca.
                                                                 H-Da się załatwić.Nie mogę się przyzwyczaić do tego kolczyka!-jęknął.
                                                                 J-Haha.Zawsze chciałam mieć i kolczyk w wardze i tatuaż,ale zawsze się bałam bólu!A tak znieczulica totalna.O jak chcesz mogę wyjąć.-powiedziałam z uśmiechem.
                                                                 H-Nie daj spokój!Haha znam się na tym.-powiedział wskazując na wieszak,znajdujący się na jego ręce.
Roześmiałam się i zapytałam,czy chce coś pić?Opowiedział że tak i chciał iść,lecz dziś to ja sobie polatam.Powoli zaczęłam ruszać w stronę jakiegoś tak jakby baru!Idąc widziałam jak reszta naszej ekipy się chlapie,podeszłam do baru i poprosiłam o 2 mrożone pepsi.
                                                                 -Widzę że przyjazd się udał!-powiedział entuzjastycznie kelner.
                                                                 J-A skąd ten wniosek.-zapytałam zdziwiona.
                                                                 -Naprawdę wymieniać.-zapytał.
                                                                 J-Mhmmm.-przytaknęłam
                                                                 -Hehe.Więc:
                                                                  1.Ma pani kolczyk.
                                                                  2.Zamawia pani pepsi.
                                                                  3.Przytrafiło mi się to 3 razy.
Zaczęłam się śmiać,gość był naprawdę spoko i niczego sobie...Ale z moim Hazzą i tak się nie równa!Złapałam za szklanki i zaczęłam iść,gdy nagle na kogoś wpadłam.
                                                                 J-Jejku tak strasznie przepraszam.-powiedziałam za kłopotana.      
                                                                JB-Nic się nie stało!Justin.-powiedział podając mi rękę.
                                                                 J-Ivy.-powiedziałam również dając mu rękę.
Spojrzałam na niego i zaczaiłam że to Bieber.Haha fajnie!
                                                                 J-O no hej.-rzuciłam ponownie.
                                                                JB-Miła reakcja!Przyjechałaś tu zapewne z tymi nie zrównoważonymi?-dodał śmiejąc się.
                                                                 J-Kochani są!-powiedziałam.
                                                                JB-No wiem!-mówił robiąc dumną minę.
Ja zaczęłam się śmiać!Justin był strasznie sympatyczny i zabawny.
                                                                 H-Co ty mi tu dziewczynę podrywasz,co?-powiedział Harry poważnie.
                                                                JB-Ja?Ja?-tłumaczył się.
                                                                 H-No ty,ty!-mówił poważnie Harry,choć widziałam że z trudem mu to wychodzi!
                                                                 J-Harry!Wiem że się znacie,wiem to tak dobrze jak cały świat!-powiedziałam do Hazzy.
                                                                 H-Ciężko cię zaskoczyć.Cześć,jak ja cię dawno widziałem.-mówił.
                                                                JB-Ja was też.-dodał smutno.
Nagle podeszła do nas jakaś dziewczyna.Miała dość długie blond włosy,duże niebieskie oczy i nienaganną figurę.Szła bez pośrednio na nas,jedząc przy tym banana.
                                                                JB-To jest moja przyjaciółka,Oktawia!-powiedział sympatycznie.
Przywitaliśmy się z nią,ale zaraz usłyszeliśmy głos Lou.
                                                                 L-Przyjaciółka!On też tak mówił,a ślinił się do niej jak dziki!Więc uważaj!-powiedział nęcąco Lou.-A tak po za tym to Louis jestem.-dodał.
                                                                 O-Zapamiętam.-powiedziała rumieniąc się.
Po dłuższej chwili chłopcy wymyślili sobie zajęcie,a ja zaczęłam gadać z Oktawią!Oktawia była sympatyczna i otwarta,tak jak Jus.Gadałyśmy dość długo z godzinę,potem potrzedł do nas Harry i oznajmił że mnie porywa.Oktawia się zaśmiała pomachała mi co jej od wzajemniłam.
                                                                 J-Ciekawe to twoje porwanie,skoro mnie o nim uświadamiasz!-zaczęłam się śmiać.
                                                                 H-Chcę być miłym porywaczem i chciałem ci sprawić przyjemność.-mówił z pasją.
                                                                 J-A nie samą przyjemnością ma być to,że jestem tu z tobą??-zapytałam z uśmiechem>
                                                                 H-Zawstydzasz mnie!-powiedział zdziwiony.
                                                                 J-Nie po prostu chcę się podlizać.-zaśmiałam się.
                                                                 H-Sprytnie!A tak po za tym,to mamy 3 godziny sam na sam!Więc pomyślałem że sobie popływamy.-dodał.
                                                                 J-Hyhy zapowiada się ciekawie,ale tu.-mruknęłam.
                                                                 H-Podoba mi się twoje spojrzenie na tą sprawę i nie.
Harry pociągnął mnie za rękę i zaczął gdzieś prowadzić.Po długim czasie okazało się,że wynajął jacht!To było bardzo miłe z jego strony,po paru minutach wypłynęliśmy na dalszą część wody i ja wzięłam się za opalanie.To było najlepsze opalenie ever!Siedziałam sobie spokojnie i patrzyłam na pięknie wyrzeźbione  ciało Hazzy,zdobione tatuażami.
                                                                 H-Nie mogę tak,chodź do wody!Miałaś pływać.-rzucił podchodzić do mnie.
                                                                 J-No tak,lecz chwilowo cię podziwiam.-mówiłam robiąc słodkie oczka.
                                                                 H-Ty już mi tu nie słódź,tylko chodź!-ocknął się.
                                                                 J-Ale ja się opalam.-jęknęłam
                                                                 H-W wodzie cię szybciej złapie.
Nie czekał na moją odpowiedź,tylko złapał mnie za rękę i wskoczyliśmy.Harry miał rację,szybciej się opaliłam,a co ważne bawiłam się świetnie!Po wyjściu z wody,Harry wyjął aparat i zaczął robić nam samojebki!Były wspaniałe,potem robiliśmy sobie na wzajem.Po wieczór robiło się chłodno ,więc owinęłam się ręcznikiem i siedziałam na leżaku,zaś Harry poszedł się przebrać.Po 5 minutach,Harry wyszedł w ręczniku z małym wiadereczkiem w którym chłodził się szampan.
                                                                 J-Za pewne nie masz nic pod spodem.-dodałam patrząc się na ręcznik.
                                                                 H-Mmm.Podnieca cię to!?-mruknął robiąc zadziorny uśmieszek.
Nie wiedziałam co zrobić,zawstydził mnie!Zarumieniłam się i kazałam mu usiąść,ponieważ iż że czułam się strasznie nie konfortowo,gdy na dęmnął stał.Harry rozlał szampana po kieliszkach i zaczęliśmy podziwiać zachód słońca.Gdy zaczęło się nam to nudzić,Harold zaczął mnie rozśmieszać i zaczelismy rozmawiać.Na nasze nie szczęście zadzwonił do Hazzy telefon!
                                                                 J-Kto to?-zapytałam.
                                                                 H-Lou,mówił że chcą robić ognisko z Jusem!-opowiedział wstając.
                                                                 J-Poczekaj!-powiedziałam siadając na niego okrakiem.-Daj mi się sobą nacieszyć.-dodałam.
Harry słodko się uśmiechnął i zaczął mnie całować.Nie trwało to długo,bo zaraz dopłynęliśmy na plażę!  
              
                                                      
                                                                                                                                                                                                

1 komentarz:

  1. Jezuu jak aj czekałam na ten rożdział.Dziękujee Pameela ;*
    Jak zwykle zajebiście...

    OdpowiedzUsuń