czwartek, 28 marca 2013

Rozdział 14


Gdy byliśmy już na plaży,szybko znaleźliśmy resztę.Co fakt,to fakt,siedzieli przy jakimś ognisku i widocznie na nas czekali!Oktawia siedziała wtulona w Jusa,lubię takie przyjacielskie stosunki!lecz kto wie czy to nie jest coś więcej,ale...Żal mi było Nialla,siedział sam i rozśmieszał innych.Każdy z nas miał kogoś,a on!?To smutne,ale ja już mam kogoś dla niego...!Po chwili rozmowy
Justin złapał gitarę Nialla i zaczął na niej grać i śpiewać!Jus śpiewał "All Around The World" i "Take You"!Śpiewał wspaniale!Swojego czasu go słuchałam,ale to nie jest to samo co na żywo.
                                                                         J-Ale ty zjabiście śpiewasz!-powiedziałam z lekkim zdziwiona!
Byłam zdziwiona gdyż głos na żywo,a na płycie strasznie się różni.A jego głos?Jego głos był nie zmienny,tak jakby nie naruszony!Jus tylko się słodko uśmiechnął i zaśmiał.
                                                                         L-A my!?-wypalił oburzony Lou.
                                                                         J-Ale do was się przyzwyczaiłam.-do dałam,by się bronić.
I tak mijał nam wieczór!Mimo że,można by powiedzieć że nawet dziś,spiliśmy się,Louis nie wytrzymał i pobiegł po jakieś piwo!Każdy tylko na niego spojrzał i zrobił minę typu "WTF'.Lou tylko się uśmiechnął i rozdał każdemu co jego.
                                                                         -Mało ci?-rzuciła równocześnie z El.
                                                                         L-Haha,ponoć młodzi mają mocną głowę.-powiedział z zadziornym uśmieszkiem.
                                                                         J-Czy to ma być wyzwanie?-rzuciłam,spoglądając na jego uśmieszek,który nie miał zamiaru zniknąć.
                                                                         H-Ej chcesz mi ja upić.-wtrącił się Harry.
                                                                         L-Będzie ci łatwiej.-dodał Lou,po czym wymienili się spojrzeniami.
Ja tylko zerknęłam na Hazzę,z pytaniem-"O co chodzi"!?Za to on tylko zaczął coś mówić do Lou,"że ,czy on ma go za takiego!".Zgubić się było można w ich gadce,dla tego każdy się tylko przyglądał!Lecz nie długo...
                                                                        JB-SWAG!-skomentował to krótko,z uśmiechem.
                                                                         J-All you gotta do is SWAG!-dodałam pokazują na Jusa palcem,z uśmiechem.
Teraz zamiast na Lou i Hazzę,to wszyscy dziwnie spojrzeli na nas.Jedyną osobą która to zrozumiała,była Oktawia,która się zaśmiała.
                                                                        JB-Obeznana jesteś.-zaśmiał się.
                                                                         J-Swego czasu miałam na to fazę z przyjaciółką,ona zaraża mnie wszystkim!-uśmiechnęłam się.
                                                                        JB-Muszę ją poznać.
                                                                         J-Oj musisz.-mówiłam,a uśmiech wciąż nie znikał.
                                                                         H-A może, wreszcie się na pijemy!?-wtrącił się Hazz.
Wybuchłam śmiechem,jego mina była bez cenna!Zacna chwila na plaży zamieniła się na tym,że Jus zaprowadził nas do jakiegoś klubu i jak zwykle spiliśmy się!Tak wyglądały ,jeszcze 2 dni do przodu!Gdy o dziwo znudziło nam się tylko pić,postanowiliśmy się bawić bez alkoholu.Niestety chłopcom szybko się znudziło i długo nie wytrzymali.Po dwóch dniach starań ,wyciągania ich pijanych do domu ,nam też się zaczęło się nudzić!
3 razem gdy już nie mogli wstać zaczęli śpiewać "Up All Night"!Po tych 2 nie udanych nocach,3 razem miałyśmy dość!Więc dla szybkiego upicia się,zaczełyśmy się bawić która pierwsza i ile!Gdzie wszyscy będziemy pijani ochrona dopiero nam pomogła.Po tygodniu picia,zaczęliśmy zwiedzać miasto i inne!Było super,każda z nas się opaliła,lecz niestety chłopcy nie obeszli się bez tatuaży.Już na drugi dzień Harold zaczął narzekać,że piecze go ręka.
                                                                         J-Przecież zawsze boli!-rzuciłam.
                                                                         H-No tak,ale...Jakoś tak musiałem się pożalić!-dodał robiąc słodką minkę.
Po czasie gdy się ogarnęliśmy,zeszliśmy na dół,na śniadanie!Jak zwykle śniadanie było o 13,minęło dosyć spokojnie.Po śniadaniu usiadłam z Harrym na sofie,a on włączył jakiś program muzyczny!
                                                                        Li-A wy co?Ruszajcie się!-powiedział schodząc.
                                                                         J-Już,już!A wcześniej nie mogliście!?-rzuciłam wstając z sofy.
                                                                         H-Ja się źle czuję!-powiedział Harry jęcząc.
                                                                         P-Faktycznie,nie wyglądasz dobrze!-powiedziała przejmująco.
                                                                         J-Hmmm.Zostanę z tobą.-dodałam.
Ostatni z domu wychodził Lou,spojrzał z uśmiechem na Hazzę i wyszedł.Jak zwykle coś kombinowali,ale ja już nie miałam do nich cierpliwości!
                                                                         J-To na co masz ochotę.-zapytałam.
                                                                         H-Hmmm.Na ciebie!-powiedział łapiąc mnie,tak że usiadłam mu na kolanach.
                                                                         J-Sądziłam,że na herbatę!Ale to też mi odpowiada.-rzuciłam całując go.
Hazz długo nie czekał,tylko złapał mnie i zaniósł na górę.Lekko położył na łóżku i zaczął zdejmować swoją koszulę,po czym zajął się moją,dół poszedł szybko.Harry zaczął muskać moje wargi,schodząc niżej.To było cudowne,czułam tyle uczucia na raz.W jego oczach wdziałam dzikość,pożądanie i troskę.Traktowaliśmy to trochę lajtowo,ale z wielkim uczuciem.Dla każdego z nas,nie było to czymś nowym,lecz jedynym w swoim rodzaju.Każdy jego pocałunek i pchnięcie,stawało się coraz bardziej pewne,a oddech szybszy.
Cały czas utrzymywałam z nim kontakt wzrokowy i atakowałam jego wargi.Czułam się jakby stanął czas,towarzyszyło mi miłe wypełniające mnie ciepło.Byłam coraz bliżej,czułam to całym ciałem!Harry chyba też,bo uśmiechnął się co odwzajemniłam,po czym pocałował mnie i przy śpieszył swoje dotychczasowe tempo.Już po chwili poczułam górujące uczucie we mnie.Hazz zwolnił,po czym znalazł się obok mnie!Przytuliłam się do niego,a on zaczął gładzić moją rękę swoimi opuszkami.Leżeliśmy próbując wyrównać oddech.
Po 30 minutach wstałam,Harry spojrzał na mnie z zadziornym uśmieszkiem.Poprawił się i patrzył na mnie jak na obraz,niestety gdy tylko zobaczył ,że się ubieram minka mu zrzedła.Złapałam jego bokserki i rzuciłam mu je na łóżko.
                                                                         H-Już ci się znudziły widoki!?-powiedział zdziwiony.
                                                                         J-Haha,nie.Jeśli będziesz łaskaw,to będę miała te widoki przed oczami codziennie.Ale wątpię ,by one cieszyły tak resztę jak mnie!-powiedziałam dławiąc się śmiechem z jego oburzenia.
Harry przytaknął i posłusznie zaczął zakładać bokserki.Ja zaś zeszłam do kuchni,aby się czegoś napić!Gdy powoli wracałam zobaczyłam,że Harry usnął.Wyglądał tak cudownie,całe szczęście że się ubrał.Postanowiłam że sobie na niego popatrzę.Nakryłam go i otworzyłam drzwi na balkon,wsadziłam słuchawki w uszy i przypatrywałam się Hazzię z dobrą godzinę.Po jakimś czasie postanowiłam,że o zbaczę co dzieje się na świecie.Zeszłam na dół do salonu,złapałam laptopa i zaczęłam przeglądać portale plotkarskie.Byłam za szokowana,gdy zobaczyłam moje i Hazzy zdjęcie na jachcie.
Wiedziałam że tak będzie,ale że aż tak szybko?Zobaczyłam tylko nagłówek,który prezentował się dość nie banalnie,tak jak reszta!Było ich kilka np:"Czy to kolejna zabawka,młodego gwiazdora?","Tay załamana!Harry znalazł kolejną naiwną!","Harry Styles nie próżnuję,kolejna panienka na upojne noce!".Gdy to czytałam chciało mi się śmiać,a z drugiej strony to sama nie wiedziałam co o tym myśleć.Więc postanowiłam,że przejdę się do Hazzy.Weszłam po cichu do pokoju i położyłam się obok niego.Po chwili usnęłam.
                         
                                                                                                         
                                                                               * * *
                                                                                                                                 
                                                                                                           

Piękny poranek!Ta myśl przemknęła mi przez głowę.W LA jest pięknie,a szczególnie tu gdzie mieszkamy.Tak szczerze,to dałabym wszystko by tu mieszkać!Londyn jest piękny,ale to,to jest to!Nie chce mi się wracać!Co prawda mam jeszcze z 3 tygodnie,ale co to jest???Moje rozmyślenia przerwał mi mój telefon.Zerwałam się szybko,odebrałam i wybiegłam na balkon.Nie chciałam budzić Hazzy.Przyłożyłam szybko słuchawkę i...
                                                                                          :ROZMOWA:
                                                                -Tak.-powiedziałam poważnie.
                                                                -Ivy!Gdzie ty jesteś!?Jak cię ostatni raz widziałam,to spierdzieliłaś z tym swoim Harrym!Gdzie ty jesteś!?-rzucała się oburzona mama.
                                                                -Hej!Ja jestem w Los Angeles.Wyjechaliśmy na wakacje,będę za 3 tygodnie.I uciekaliśmy ,bo jak zwykle spotykacie się z Harrym w najmniej odpowiednim momencie!I powtarzasz się!-mówiłam pod irytowana.
                                                                -W Los co???Czy ty zdurniałaś?I nie moja wina,że ten twój chłopak myśli tylko o jednym!-mówiła z desperowana.
                                                                -Los Angeles.I nie ,po prostu mieliśmy ostatnio dużo na głowie,więc postanowiliśmy odpocząć.I w cale że nie,po prostu się wygłupialiśmy-dodałam spokojnie.
                                                                -No dobrze!Ale czy to znaczy,że miałaś ode mnie nie odbierać!?I to przez tydzień.I jak wasze żarty mają się tak kończyć,wiesz na czym to...Wiesz co!-podnosiła głos.
                                                                -Mamo mam 18 lat,a to jest LA!Też chcę się trochę oderwać,od rzeczywistości.I to jak nasze żarty będą się kończyły,zależy tylko od NAS!-zaznaczyłam
                                                                -To znaczy że co?Chcesz zostać mamą w wieku 18 lat?Nie strasz mnie,już Arletka coś się buntuję,więc ty już daj spokój.-mówiła z przerażeniem.
                                                                -Mamo po 1!Nie obchodzi mnie ona.Jasne?A po 2!Skąd wiesz,że chcę być matką?Mieć dzieci?-mówiłam oburzona.
                                                                -Córciu!Ja po pro....
                                                                -Aaaaaa!-wrzasnęłam.
Stałam sobie w błogiej ciszy,gdy nagle nie stąd,nie zowąd,ktoś mnie złapał za biodra.Na całe Boże szczęście ,był to Harry!
                                                                -Iv!Iv!Co się stało?Ivy,jesteś!-pytała przerażona.
                                                                -Nie mamo,to Harry!Nic mi nie jest,ale zaraz z kimś będzie.-powiedziałam patrząc na Hazzę-Dobrze ja już kończę!Zdzwonię jak coś.-szybko dodałam.
Zaraz po tym rozłączyłam się i zaczęłam szukać Hazzy!Wbiegłam do pokoju,ale Harry stał tuż przy wyjściu i złapał mnie rzucając na łóżko.
                                                                H-Taka słodka i niewinna.-powiedział namiętnie mnie całując.
Ten całus był cudowny!Chcę więcej takich poranków.Gdy tylko Harry opuścił moje usta,uśmiechnęłam się do niego łobuzersko.
                                                                H-Cóż to za uśmiech.-dodał po czym zaczął mnie łaskotać i całować po szyi.
                                                                J-A cóż pan taki wesół!?-zapytałam zaciekawiona.
                                                                H-Bo zrozumiałem,że jesteś moja!I że na reszcię wszystko się układa!-mówił z entuzjazmem.-No i nareszcie się nam udało.-dodał.
                                                                J-Haha!I to jest powód twej niezmiernej radości!A co wczoraj nie przeszkadzał ci kolczyk?-zapytałam zdziwiona.
                                                                H-Hyhy.Wczoraj ,to by mi nawet tsunami nie przeszkadzało!-mówił ze śmiechem.
Zaczęłam się z niego śmiać.Dodając-"Trzeba nam więcej takich wieczorów".Harry tylko z wielkim uśmiechem przytaknął i pocałował mnie w nos.Po czym każde z nas zaczęło się ogarniać!Gdy zeszliśmy na dół,a tam.Widocznie ich pojecie spaceru,bardzo się rożni od naszego.Na dole leżeli wszyscy,każdy miał coś na twarzy,a pod pachą dmuchane zwierzę.
                                                                H-Widzę,że spacer się udał.-rzucił ze śmiechem.
                                                                D-O boże!-jęknęła Dani.
Hazza złapał mnie za rękę i wyszliśmy.Powiedział że nie che im przeszkadzać,więc wyciąga mnie na spacer.Oczywiście na normalny!Przechadzaliśmy się przez LA,Hazz zabrał mnie do jakiegoś baru,na śniadanie.Był to jakiś Fast Food.Zamówiłam frytki i pepsi,nie nawidziłam jeść czegoś ,gdy ludzie się patrzyli.Więc zazwyczaj zamawiałam coś,czym się nie po brudzę,a bynajmniej nie powinnam.Hazz dobrze o tym wiedział.Gdy zaczęliśmy jeść,ktoś przez szybę zaczął nam robić zdjęcia.Myślałam że się zakrztuszę,to było śmieszne i mega krępujące.Hazz nawet się tym nie przejmował,ja też...starałam się!
Harry widział,że to dla mnie nowość.Po jakimś czasie ,zaczął ze minął o czymś gadać.I tak minęło nam śniadanie,jak tylko wyszliśmy z baru,zaczelismy powoli iść.Szliśmy ,gdy nagle zza rogu wyskoczyli paparazzi.Zaczęli mi błyskać przed oczami fleszem i zadawać milion pytań.Zaś Hazz szedł sobie powoli,jednak cały czas leciało jedno i to samo pytanie -"Czy jesteście parą?!".Zaczęło nas to męczyć,bo oni nic sobie z tego nie robili.Hazz się chyba lekko pod irytował,nagle złapał mnie za skronie i zaczął całować.Był długi i namiętny,kompletnie zapomniałam o bożym świecie!Gdy Harry skończył mnie całować uśmiechnął się,złapał za rękę i zaczął biec!
Biegłam za nim,nie wiedziałam gdzie,ale biegliśmy!Nagle Hazz zatrzymał się w jakimś zaułku i zaczął całować.Oparł mnie o ścianę i wziął na ręce.
                                                                J-Haha,co ty robisz?-zaczęłam się śmiać.
                                                                H-Żyję!Jak nigdy.Wreszcie czuję że żyję,czuję się jak...Jak nastolatek,a nie jak gwiazda!Czuję się tak,jak ty mnie traktujesz.-mówił to z wielką pasją i wspaniałą iskrą w oku.
Uśmiechnęłam się i dodałam-"Cholernie cie KOCHAM!Ale nie chcę ,byś miał prze zemnie kłopoty!
                                                                H-Sama powiedziałaś,że życie jest jedno!I powinniśmy brać z niego jak najwięcej dla siebie,a nie dopasowywać  się innym.I na reszcie to zrozumiałem i poczułem.-jego wyraz twarzy był...był nie do opisania.
Nigdy nie widziałam takiego Harry'ego!Był takki wesoły,pełen życia.Nie da się tego opisać.W jego oczach pojawiało się...Coś tak niesamowitego  i obcego mi do tej pory.
                                                                J-Muszę przestać,dawać ci rady.-oddałam na koniec.
Harry tylko słodko się zaśmiał,po czym złapał za rękę i zaczelismy iść.Chodziliśmy po całym LA!Przyleciało do nas kilka fanek,by zrobić sobie zdjęcie.Hazz był tak szczęśliwy,jak chyba nigdy.Poszliśmy do lodziarni i zaczęliśmy się opychać lodami.Upaćkaliśmy się nimi,jak para niedojrzałych dzieciaków.Potem tacy brudni zaczęliśmy chodzić po miesicie i dalej zwiedzać!Harold robił nam dużo zdjęć,a ja bawiłam się tak jakbym z powrotem miała 15 lat.Poszliśmy na plażę i zaczęliśmy się bawić w wodzie.Cali mokszy ruszyliśmy na wielki napis Hollywood!Staliśmy tam na górze i darliśmy się coś sami do siebie!Zaczęliśmy powoli wracać do domu,ale Harry poszedł do sklepu.Kazał mi czekać,nie wiedziałam po co on tam idzie.Po 10 minutach zobaczyłam,że wychodzi z torbami pełnymi mleka i budyniu?
                                                                J-Co ty robisz!?-rzuciłam zdziwiona.
                                                                H-Będziemy się bawić.-powiedział uradowany.
Gdy zaszliśmy do domu,każdy leżał już w swoim pokoju!Harry poszedł do jakiegoś schowka,a mi kazał gotować budyń!Haha jak to brzmi!?Nie wiedziałam o co mu chodzi,do pory kiedy zobaczyłam jak dmucha mały basen!Myślałam że padnę.Przed domem, stał sporych rozmiarów basen,pełen czystej wody.
                                                                J-Mało ci wody,czy basenu?Hmmm.-zapytałam gdy tylko wszedł do domu.
                                                                H-Masz już ten budyń!?-zapytał uradowany.
                                                                J-No tak!Ale on mi nie wyszedł!Nie umiem gotować 3 naraz!A z resztą,po co ci aż tego tyle?-mówiłam.
                                                                H-To dobrze!Daj,daj i gotuj.-powiedział z wielką euforią.
Przewróciłam oczami.Gdy tylko skończyłam gotować.Dałam mu ostatni garnek z jego budyniem,a ten zamiast dziękuję czy coś,to krzyknął bym poszła się w coś przebrać.Nałożyłam strój kąpielowy i zeszłam do niego,do ogrodu.Gdy zobaczyłam Hazzę,popłakałam się ze śmiechu.Harry stał w tym basenie,który tak ambitnie wypełniał budyniem.Boże jak to brzmi,to jest bez sensu.Nie wiedziałam co robić.Harry mnie szybko zawołał i zaczął nim obrzucać!Rzucaliśmy się tak,do póki nie poślizgnęliśmy się.
                                                                J-Boże Harry!Co ty robisz!-powiedziałam ,opierając się wygodnie o oparcie.
                                                                H-Bawię się!I to jest jeden z uroków sławy.-mówił z uśmiechem.
                                                                J-W ogóle skąd ten pomysł z budyniem.Matko patrz jak to wygląda.-rozglądałam się.
                                                                H-Prawda że fajnie!?Zawsze chciałem to zrobić.A z resztą,czy to nie odprężające?
                                                                J-No tak,ale jak to wygląda.Zachowujemy się jak banda dzieciaków.
                                                                H-Poprawka!My się bawimy.-dodał po czym,wyszedł z basenu i włączył muzykę.
                                                                J-Kocham cię idioto!-powiedziałam całując go.
                                                                H-Ja ciebie też Kocham.-dodał słodko i zaczął robić nam zdjęcia.

                                                                            * * *

Niestety czas ,nie był dla nas łaskawy.Te 3 tygodnie,minęły nam jak z bicza.Cały czas bawiliśmy się,a ja zachwycałam się Harrym i jego przemianą.Był taki wesoły,nic mu nie przeszkadzało.To że robili nam dużo zdjęć i to naprawdę z każdej naszej wspólnej chwili,było niczym.Dostawałam dużo nie miłych komentarzy,ale pojawił się jeden,który był dla mnie wyjątkowy.Jakaś dziewczyna napisała,że nigdy nie widział tak szczęśliwego Hazzy i każda jego żona powinna to docenić.Zrobiłam jemu zdjęcie i wrzuciłam na tt!Jak już mówiłam,czas szybko upłynął i za nim się obejrzeliśmy,już byliśmy w samolocie do Londynu.Hazza obiecał,że do LA szybko wrócimy i zaczniemy żyć tak jak dawniej!

                                                               

1 komentarz: